Положення про дистанційне навчання


Використання web-квестів на уроках інфоратики

Веб-квест- це сайт в Інтернеті, з яким працюють учні або вчителі, виконуючи ту чи іншу навчальну задачу.Розрізняють два типи веб-квестів: для короткочасної (мета: поглиблення знань та їх інтеграція, розраховані на одне-три заняття) та тривалої роботи (мета: поглиблення і перетворення знань учнів, розраховані на тривалий термін - може бути, на семестр або навчальний рік).

Особливістю освітніх веб-квестів є те, що частина або вся інформація для самостійної або групової роботи учнів з ним знаходиться на різних веб-сайтах.Крім того, результатом роботи з веб-квестом є публікація робіт учнів у вигляді веб-сторінок і веб-сайтів (локально або в Інтернет).

Технологія веб-квест дозволяє формуватитакікомпетенції:

  • використання ІТ для вирішення професійних завдань (в т.ч. для пошуку необхідної інформації, оформлення результатів роботи у вигляді комп'ютерних презентацій, веб-сайтів, флеш-роликів, баз даних тощо);
  • робота в команді (планування, розподіл функцій, взаємодопомога, взаємоконтроль);-Вміння знаходити кілька способів рішень проблемної ситуації, визначати найбільш раціональний варіант, обгрунтовувати свій вибір
  • навички публічних виступів (обов'язково проведення передзахисту та захисту проєктів з виступами авторів, з питаннями, дискусіями).

/Files/images/квест.png


Актуальний ресурс для керівників закладів дошкільної освіти

/Files/images/здооо.png

https://padlet.com/rmk2015osvita/wawpdfr5d7rvgo3t


Актуальний ресурс для керівиків закладів освіти

/Files/images/управління.png


Актуальний інтернет-контент для батьків та педагогів!

Ми зібрали ресурси для малечі, батьків та педагогів, які цінують якість. Звичайно, кожен обирає своє.Але онлайн-алгоритми часто пропонують найпопулярніше, проте часто воно далеко ненайякісніше. Для сучасних турботливих та відповідальних батьків тут розміщено покликання на кращі україномовні розвиваючі сайти для дошкільнят. У добірці запропоновано класні сучасні українські відео: і розважальні, і повчальні. Також є інформація про дитячі казки, віршики, оповідки. Можна скористатися вправами для мозкової та фізичної активності. Спробувати провести дослідження чи експеримент. Для педагогів пропонуємо познайомитися з досвідом проведення онлайн-занять з дітьми за допомогою дистанційних технологій. Сподіваємося, що зібраний інтернет-контент неодмінно внесе яскравість в освітній процес. Матеріали будуть постійно поновлюватися.

wym-1597047949561


Про стан забезпечення якості надання освітніх послуг в закладах загальної середньої освіти Васильковецької ОТГ під час карантину


Згідно постанови Кабінету Міністрів України «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID 19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» від 16 березня 2020 року № 215, наказу Міністерства освіти і науки України «Про організаційні заходи для запобігання поширенню коронавірусу COVID 19» від 16 березня 2020 року № 406, листів МОН України від 23 березня 2020 року № 1/9-173 «Щодо організації освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти під час карантину», від 31.03.2020 № 1/9-182 «Щодо організованого завершення 2019/2020 навчального року та зарахування до закладів загальної середньої освіти», з урахуванням листів управління освіти та науки ТОДА від 17.03.2020 №03-15/810-99 «Щодо організації дистанційного навчання в закладах загальної середньої освіти під час карантину» та Міністерства освіти і науки України від 13.03.2020 № 1/9-160 «Щодо організації дистанційного навчання в закладах загальної середньої освіти під час карантину» у ЗЗСО Васильковецької ОТГ були проведені відповіднізаходи щодо організації освітнього процесу та діяльності закладів загальної середньої освіти в умовах карантину:

- виданий наказ відділу освіти від 11.03.2020р. №26-од«Про заходи щодо запобігання поширенню інфекції, спричиненої коронавірусом
COVID-19 на території Васильковецької ОТГ», в якому керівникам закладів освіти дано завдання передбачити заходи щодо організації освітнього процесу учнів закладів освіти ОТГ використовуючи можливості дистанційної освіти та онлайн-тестування. Організувати з учнями 11 класів посилене дистанційне навчання з метою підготовки до ЗНО.

Методичному кабінету відділу освіти спрямувати роботу шкільних методичних об'єднань вчителів-предметників на створення тематичних завдань за навчальними програмами відповідно до календарно-тематичного планування, з метою використання можливостей дистанційної освіти.

- виданий наказ від 18.03.2020р. №29-од «Про організаційні заходи для запобігання поширенню коронавірусу COVID-19» в якому керівникам закладів загальної середньої освіти на період карантину необхідно забезпечити виконання освітніх програм закладів освіти, зокрема шляхом організації освітнього процесу із використанням технологій дистанційного навчання, що не передбачає відвідування закладів освіти її здобувачами, та у виняткових випадках шляхом ущільнення графіку освітнього процесу.

- 01.04.2020 р. була проведена онлайн – нарада з керівниками ЗЗСО щодо удосконалення форм проведення дистанційного навчання. Керівникам було запропонованодля проведення дистанційного навчання створити віртуальні класи на електронних платформах Google Classroom та Learning Apps.org, також використовувати у роботі навчальні матеріали Youtube, Всеосвіти, На урок, Освіторії, і створювати свої матеріали на даних ресурсах.

Відповідно до даних рекомендацій у ЗЗСО Васильковецької ОТГ організоване дистанційне навчання, а саме:

ЗОШ І-ІІІ ступенів с. Нижбірок

Завдання для опрацювання навчального матеріалу для учнів 1-3 класів отримуються через створені групи батьків у Viber та на сайті школи https://nyzhbirok.e-schools.info/pages/distantsjne-navchannja

Завдання для опрацювання навчального матеріалу для учнів 4 класу здійснюється на сервісі «Країна мрій» - контент мультимедійної навчально-освітньої системи «KMMEDIA ED PROFI».Уроки літературного читання через спільноту Viber.

Завдання для опрацювання навчального матеріалу для учнів 5-11 класів отримуються через створені предметні групи у Viber та на сайті школи https://nyzhbirok.e-schools.info/pages/distantsjne-navchannja

Для зворотного зв’язку та індивідуальних консультацій учнів з учителями-предметниками використовуються номери мобільних телефонів та e-mail вчителів.

З метою підготовки до ЗНО з історії використовується програма MyTest. Учні виконують тести в цій програмі і надсилають результати виконання на електронну адресу. Також розпочали тестування програми Zoom.

Для покращення дистанційного навчання та комунікації учнів з вчителями, створено Google Клас для всіх класів школи.(тестовий режим)

Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів с. Васильківці

Навчання відбувається засобами Інтернет. У соціальній мережі Viber для кожного класу створено окрему групу для учнів, вчителів та батьків, де вчителі спілкуються і працюють дистанційно з учнями. Додатково створені віртуальні класи на електронних платформах Google Classroom та LearningApps.org. Вчителі також використовують у роботі навчальні матеріали Youtube, Всеосвіти, На урок, Освіторії, а також створюють свої матеріали на даних ресурсах.

ЗОШ І-ІІ ступенів с. Целіїв

У навчальному закладі організовано дистанційне навчання таким чином, щоб забезпечити доставку інформації в інтерактивному режимі за допомогою ІКТ. При цьому адміністрація школи, враховуючи принципи дистанційного навчання:

-самостійне освоєння навчального матеріалу

-консультування вчителя

- самостійна дослідницька робота учнів

та особливість навчання учнів у сільській місцевості , де не всі мають можливість підключення до інтернет ресурсу, дистанційне навчання організувала таким чином:

1-4 класи:

- перегляд відеоуроків для дистанційного навчання на освітньому порталі « Педагогічна преса»

-консультування батьків та учнів через скайп, та Viber. зв’язок

5-9 класи:

- розміщення програмного матеріалу згідно розкладу з базових дисциплін на сайті школи в рубриці «Дистанційне навчання», tseliiv_school.edukit.te.ua

- інтерактивне спілкування вчителів та учнів через електрону пошту, скайпта Viber зв’язки

- перегляд відеоуроків на українських каналах: 5 клас (Плюс-плюс,112 Україна); 6 клас(zoom.NEWSONE), 7 клас (zik), 8 клас ( ІНДІГО), 9 (РАДА).

ЗОШ І-ІІ ступенів с. Чабарівка

- створено мобільні групи у Viber та Messenger для всіх класів (вчителі-предметники та класоводи);

- використання тематичного контенту Youtube (тематичне відео, короткі ролики вчителі-предметники);

- фільми-екранізації, освітні канали, фільми та ін;

- youtube-канали викладачів-предметників;

- блоги вчителів-предметників (блог вчителя математики та інформатики, блог вчителя фізики); http://fizmat09.blogspot.com/2019/02/blog-post.html

- онлайн уроки та відео уроки з математики та інформатики ;

- використання Хмарний сервіс Google Диск , Google Форми (створення анкет, тестів, опитувань для перевірки знань;

- платформа Google Classroom для учнів.

ЗОШ І-ІІ ступенів с. Ст. Нижбірок

Робота з учнями організовується відповідно до можливостей:

ü Завдання для самостійного опрацювання навчального матеріалу для учнів 1,2 класів отримуються через створені групи батьків у Viber.

ü Для учнів 3-8 класів завдання розміщуються на шкільному сайті на сторінці "Карантин. Дистанційне навчання", а також вчителі працюють у Viber. Завдання дублюються класними керівниками через мобільний зв’язок з учнями та їх батьками.

Для зворотного зв’язку та індивідуальних консультацій учнів з учителями-предметниками використовуються номери мобільних телефонів,Viber, e-mail та скайп.

ЗОШ І-ІІ ступенів с. Крогулець

Вчителі початкових класів та класні керівники 5-9 класів створили у соціальній мережі Viber групи кожного класу. Кожен клас згідно розкладу уроків на ІІ семестр отримує від вчителя консультації щодо вивчення теми згідно календарного плану . Це і онлайн консультації з учнями та батьками, віртуальні лабораторні роботи, перегляд відео, презентації, відео-уроки, зразки виконаних робіт, алгоритми та ін. Виконавши завдання вчителя з кожного предмета учні у своїх групах Viber та Messenger звітують про виконану роботу.

Кiлькiсть переглядiв: 378